The Market Research and Insight Yearbook: Transforming Evidence into Impact (Bog, Hardback, Engelsk)

The Market Research and Insight Yearbook: Transforming Evidence into Impact

(Bog, Hardback, Engelsk)

Forlag: Kogan Page Ltd

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Challenge how you think about market research with this exclusive selection of case studies, showcasing a powerful story of excellence, innovative methodology and remarkable results.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Kogan Page Ltd
Forfatter The Market Research Society
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 03-06-2016
Første udgivelsesår 2016
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 208
Indbinding Hardback
Forlag Kogan Page Ltd
Sideoplysninger 208 pages
Mål 177 x 247 x 22
ISBN-13 / EAN-13 9780749478339