The Marketing Director's Handbook Volume 2: Managing Digital Marketing (Bog, Paperback / softback, Engelsk) af Tim Arnold

The Marketing Director's Handbook Volume 2: Managing Digital Marketing

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfattere: Tim Arnold, Guy Tomlinson

Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

The Marketing Director's Handbook Volume 2 brings you up-to-date on the digital age and uniquely sets out how to manage specific digital marketing marketing activities and boost marketing performance.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag The Marketing Directors Ltd
Forfattere Tim Arnold, Guy Tomlinson
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 02-11-2020
Første udgivelsesår 2020
Serie The Marketing Director's Handbook
Illustrationer 8 black and white figures / images
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 60
Indbinding Paperback / softback
Forlag The Marketing Directors Ltd
Sideoplysninger 60 pages, 8 black and white figures / images
Mål 170 x 245 x 8
ISBN-13 / EAN-13 9780955886027