The New Strategic Brand Management: Advanced Insights and Strategic Thinking (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

The New Strategic Brand Management: Advanced Insights and Strategic Thinking

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: Jean-Noel Kapferer

Forlag: Kogan Page Ltd

Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Develop your understanding of brand management and strategic brand thinking with this essential, definitive reference source designed for both professionals and students.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Kogan Page Ltd
Forfatter Jean-Noel Kapferer
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave 5 Revised edition
Udgivelsesdato 03-01-2012
Første udgivelsesår 2012
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 512
Indbinding Paperback / softback
Forlag Kogan Page Ltd
Sideoplysninger 512 pages
Mål 244 x 190 x 26
ISBN-13 / EAN-13 9780749465155