The Principles of Islamic Marketing (Bog, Hardback, Engelsk) af Baker Ahmad Alserhan

The Principles of Islamic Marketing

(Bog, Hardback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

The Principles of Islamic Marketing fills a gap in international business literature covering the aspects and values of Islamic business thought. It provides a framework and practical perspectives for understanding and implementing the Islamic marketing code of conduct. It is not a religious book.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Inc
Forfatter Baker Ahmad Alserhan
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 20-11-2017
Første udgivelsesår 2017
Originalsprog United States
Sideantal 220
Indbinding Hardback
Forlag Taylor & Francis Inc
Sideoplysninger 220 pages
Mål 244 x 172
ISBN-13 / EAN-13 9780815398110