The Science of Shopping: How Psychology and Innovation Create a Winning Retail Strategy (Bog, Hardback, Engelsk)

The Science of Shopping: How Psychology and Innovation Create a Winning Retail Strategy

(Bog, Hardback, Engelsk)
Forfatter: Kate Hardcastle

Forlag: Kogan Page Ltd

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Understand the psychological, technological and strategic elements behind creating engaging shopper experiences that drive retail growth.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Kogan Page Ltd
Forfatter Kate Hardcastle
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 03-06-2025
Første udgivelsesår 2025
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 280
Indbinding Hardback
Forlag Kogan Page Ltd
Sideoplysninger 280 pages
Mål 234 x 156
ISBN-13 / EAN-13 9781398620476