The Social Media Manifesto (Bog, Paperback / softback, Engelsk) af Jed Hallam

The Social Media Manifesto

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: Jed Hallam



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

The Social Media Manifesto  is a handbook to enable leaders across the business to understand how social technology can be incorporated into their company. Including case studies from Google, IBM, Spotify, Unilever, and Coca-Cola, it provides insight and practical advice for managers to implement their own social business plans.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Palgrave Macmillan
Forfatter Jed Hallam
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave 1st ed. 2013
Udgivelsesdato 01-01-2013
Første udgivelsesår 2013
Illustrationer XVI, 163 p.
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 163
Indbinding Paperback / softback
Forlag Palgrave Macmillan
Sideoplysninger 163 pages, XVI, 163 p.
Mål 216 x 140
ISBN-13 / EAN-13 9781349444571