Theorizing Tourism: Analyzing Iconic Destinations (Bog, Paperback / softback, Engelsk) af Arthur Asa Berger

Theorizing Tourism: Analyzing Iconic Destinations (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Af: Arthur Asa Berger


Forlag: Left Coast Press Inc

  • Type: Bog
  • Format: Paperback / softback
  • Sprog: Engelsk Sprog: Engelsk
  • ISBN-13: 9781611322354
  • Udgivelsesdato: 01-11-2012
  • Første udgivelsesår: 2012
  • Originalsprog: United States
  • Sideantal: 184
  • Indbinding: Paperback / softback
  • Forlag: Left Coast Press Inc
  • Sideoplysninger: 184 pages
  • Mål: 229 x 152

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

A useful introduction to the study of tourism that applies semiotics and cultural theory to deal with some of our most iconic tourist destinations from the Taj Mahal to Las Vegas, and from the Eiffel Tower to Antarctica.

Læsernes anmeldelser (0)