Tourism Marketing for Cities and Towns: Using Social Media and Branding to Attract To... (Bog, Hardback, Engelsk) af Bonita Kolb

Tourism Marketing for Cities and Towns: Using Social Media and Branding to Attract Tourists

(Bog, Hardback, Engelsk)
Forfatter: Bonita Kolb

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Revised edition of the author's Tourism Marketing for cities and towns, c2006.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Forfatter Bonita Kolb
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgave 2 ed
Udgivelsesdato 03-03-2017
Første udgivelsesår 2017
Illustrationer 19 Tables, black and white; 36 Halftones, black and white; 36 Illustrations, black and white
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 246
Indbinding Hardback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 246 pages, 19 Tables, black and white; 36 Halftones, black and white; 36 Illustrations, black and wh
Mål 234 x 156
ISBN-13 / EAN-13 9781138685185