Using Semiotics in Retail: Leverage Consumer Insight to Engage Shoppers and Boost Sales (Bog, Hardback, Engelsk)

Using Semiotics in Retail: Leverage Consumer Insight to Engage Shoppers and Boost Sales

(Bog, Hardback, Engelsk)
Forfatter: Dr Rachel Lawes

Forlag: Kogan Page Ltd

Bemærk: Kan ikke garanteres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Boost sales, increase brand recognition and create engaging shopper experiences with this practical guide to applying semiotic insights to both online and in-store retail.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Kogan Page Ltd
Forfatter Dr Rachel Lawes
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 03-02-2022
Første udgivelsesår 2022
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 296
Indbinding Hardback
Forlag Kogan Page Ltd
Sideoplysninger 296 pages
Mål 300 x 162 x 25
ISBN-13 / EAN-13 9781398603844