Using Social Marketing for Public Emergency Preparedness: Social Change for Community... (Bog, Hardback, Engelsk)

Using Social Marketing for Public Emergency Preparedness: Social Change for Community Resilience

(Bog, Hardback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Forfatter Nancy (Cleveland State University Meyer-Emerick
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 10-09-2015
Første udgivelsesår 2015
Illustrationer 3 Tables, black and white; 9 Halftones, black and white; 9 Illustrations, black and white
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 118
Indbinding Hardback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 118 pages, 3 Tables, black and white; 9 Halftones, black and white; 9 Illustrations, black and white
Mål 229 x 152
ISBN-13 / EAN-13 9780765645777