Wild Thinking: 25 Unconventional Ideas to Grow Your Brand and Your Business (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Wild Thinking: 25 Unconventional Ideas to Grow Your Brand and Your Business

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfattere: Nick Liddell, Richard Buchanan

Forlag: Kogan Page Ltd

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Discover and benefit from 25 unconventional solutions to business challenges from pioneering thinkers at global organizations and brands, including Google, Ocado, McLaren, Comic Relief, V&A, National Trust and Dropbox.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Kogan Page Ltd
Forfattere Nick Liddell, Richard Buchanan
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 03-05-2019
Første udgivelsesår 2019
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 296
Indbinding Paperback / softback
Forlag Kogan Page Ltd
Sideoplysninger 296 pages
Mål 233 x 156 x 20
ISBN-13 / EAN-13 9780749484507