Advertising and Consumer Society: A Critical Introduction (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Advertising and Consumer Society: A Critical Introduction (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Af: Nicholas (Massey University Holm


Forlag: Taylor & Francis Ltd

  • Type: Bog
  • Format: Paperback / softback
  • Sprog: Engelsk Sprog: Engelsk
  • ISBN-13: 9781032181363
  • Udgave: 2 ed
  • Udgivelsesdato: 03-04-2023
  • Første udgivelsesår: 2023
  • Illustrationer: 2 Halftones, black and white; 2 Illustrations, black and white
  • Originalsprog: United Kingdom
  • Sideantal: 224
  • Indbinding: Paperback / softback
  • Forlag: Taylor & Francis Ltd
  • Sideoplysninger: 224 pages, 2 Halftones, black and white; 2 Illustrations, black and white
  • Mål: 154 x 234 x 17

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

Beskrivelse

This critical introductory text explores the role of advertising in contemporary culture and its connections to larger economic, social and political forces.

Læsernes anmeldelser (0)