B2B Marketing Strategy: Differentiate, Develop and Deliver Lasting Customer Engagement (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

B2B Marketing Strategy: Differentiate, Develop and Deliver Lasting Customer Engagement

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: Heidi Taylor

Forlag: Kogan Page Ltd

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Improve your B2B marketing strategy through a highly practical and unique methodology, and debunk many of the myths blighting the B2B landscape.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Kogan Page Ltd
Forfatter Heidi Taylor
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 03-12-2017
Første udgivelsesår 2017
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 216
Indbinding Paperback / softback
Forlag Kogan Page Ltd
Sideoplysninger 216 pages
Mål 159 x 235 x 12
ISBN-13 / EAN-13 9780749481063