Søgning på underkategorier- og emner:
Denne bog vil besvare mange af de spørgsmål, der opstår, når du skal til eksamen. Bogen giver ideer til, hvordan du kan forberede dig bedst muligt til at gennemføre selve... Læs mere
Matematikundervisning som fag er nyt for alle studerende, der vælger matematik i læreruddannelsen. Ét er, hvordan man lægger to brøker sammen, noget andet, hvordan... Læs mere
Bogen beskæftiger sig med IT og forretning. Der startes med forretningsgrundlaget - mission, vision, mål. Så til forretningsudvikling baseret på en BPR-tankegang, inden der sættes fokus på... Læs mere
Matematikundervisning som fag er nyt for alle studerende, der vælger matematik i læreruddannelsen. Ét er, hvordan man lægger to brøker sammen, noget andet, hvordan man lærer... Læs mere
Matematikundervisning som fag er nyt for alle studerende, der vælger matematik i læreruddannelsen. Ét er, hvordan man lægger to brøker sammen, noget andet, hvordan man... Læs mere
Bogen er en opdateret, revideret udgave af ’Skriv bedre opgaver – i folkeskolen, på gymnasiet, på universitetet’ som udkom... Læs mere
"Evaluering og test i matematik" henvender sig til matematikundervisere i folkeskolen og til lærerstuderende med matematik som linjefag. Bogen fokuserer på intern... Læs mere
I 'Selvstyret gruppearbejde – empowerment i praksis' introduceres metoden empowerment via beskrivelsen af et stykke konkret arbejde i projektet: 'Pasning af... Læs mere
Denne bog henvender sig til personer, der ønsker at være opdaterede inden for it på et brugerorienteret niveau. Formålet med bogen er at give it-brugere en grundlæggende... Læs mere
Matematikundervisning som fag er nyt for alle studerende, der vælger matematik i læreruddannelsen. Ét er, hvordan man lægger to brøker sammen, noget andet, hvordan man... Læs mere
2. udgave er redigeret i henhold til Bekendtgørelse af lov om erhvervsuddannelser af 6. juni 2007, Informationsteknologi, niveau D og C. I 2. udgave er der desuden... Læs mere
ICT plays an increasingly important role in the educational field, but often the focus is more on technology than on pedagogy. Learning and Narrativity in Digital... Læs mere