Brand Psychology: Consumer Perceptions, Corporate Reputations (Bog, Paperback / softback, Engelsk) af Jonathan Gabay

Brand Psychology: Consumer Perceptions, Corporate Reputations

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: Jonathan Gabay



Forlag: Kogan Page Ltd

Bemærk: Kan ikke garanteres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Combine insights from cognitive psychology, social psychology and neuroscience to reveal why we trust some brands more than others, and why some survive crises while others don't.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Kogan Page Ltd
Forfatter Jonathan Gabay
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 03-03-2015
Første udgivelsesår 2015
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 440
Indbinding Paperback / softback
Forlag Kogan Page Ltd
Sideoplysninger 440 pages
Mål 235 x 156 x 25
ISBN-13 / EAN-13 9780749471736