Branding Berlin: From Division to the Cultural Capital of Europe (Bog, Paperback / softback, Engelsk) af Katrina Sark

Branding Berlin: From Division to the Cultural Capital of Europe

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: Katrina Sark

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

This book is a cultural history of post-Wall urban, social, political, and cultural transformations in Berlin.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Forfatter Katrina Sark
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 28-11-2024
Første udgivelsesår 2024
Serie Routledge Research in Cultural and Media Studies
Illustrationer 37 Halftones, black and white; 37 Illustrations, black and white
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 258
Indbinding Paperback / softback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 258 pages, 37 Halftones, black and white; 37 Illustrations, black and white
Mål 234 x 156
ISBN-13 / EAN-13 9781032516042