Business to Business Marketing Management: A Global Perspective (Bog, Paperback / softback, Engelsk) af Alan Zimmerman

Business to Business Marketing Management: A Global Perspective

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfattere: Alan Zimmerman, Jim (Westminster University Blythe, Nektarios Tzempelikos



Bemærk: Kan ikke garanteres før jul. Se dato på varen.

Forventes på lager: 17-03-2026

Levering: Kan forudbestilles (Forventes d. 17-03-2026)

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Forfattere Alan Zimmerman, Jim (Westminster University Blythe, Nektarios Tzempelikos
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave 5 ed
Udgivelsesdato 17-03-2026
Første udgivelsesår 2026
Illustrationer 102 Tables, color; 1 Line drawings, color; 72 Line drawings, black and white; 2 Halftones, color; 2 Halftones, black and white; 3 Illustrations, color; 74 Illustrations, black and white
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 526
Indbinding Paperback / softback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 526 pages, 102 Tables, color; 1 Line drawings, color; 72 Line drawings, black and white; 2 Halftones
Mål 246 x 174
ISBN-13 / EAN-13 9781003863137