Business Unusual: Values, Uncertainty and the Psychology of Brand Resilience (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Business Unusual: Values, Uncertainty and the Psychology of Brand Resilience

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: Nathalie Nahai

Forlag: Kogan Page Ltd

Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Explore how to build business resilience in the face of uncertainty and learn to thrive in often digital-first environments by connecting with your people and customers in a meaningful way.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Kogan Page Ltd
Forfatter Nathalie Nahai
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 03-09-2021
Første udgivelsesår 2021
Serie Kogan Page Inspire
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 264
Indbinding Paperback / softback
Forlag Kogan Page Ltd
Sideoplysninger 264 pages
Mål 139 x 215 x 19
ISBN-13 / EAN-13 9781398602212