Business Unusual: Values, Uncertainty and the Psychology of Brand Resilience (Bog, Hardback, Engelsk) af Nathalie Nahai

Business Unusual: Values, Uncertainty and the Psychology of Brand Resilience

(Bog, Hardback, Engelsk)
Forfatter: Nathalie Nahai

Forlag: Kogan Page Ltd

Bemærk: Kan ikke garanteres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Explore how to build business resilience in the face of uncertainty and learn to thrive in often digital-first environments by connecting with your people and customers in a meaningful way.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Kogan Page Ltd
Forfatter Nathalie Nahai
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 03-09-2021
Første udgivelsesår 2021
Serie Kogan Page Inspire
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 264
Indbinding Hardback
Forlag Kogan Page Ltd
Sideoplysninger 264 pages
Mål 545 x 144 x 24
ISBN-13 / EAN-13 9781398602236