Communicate in a Crisis: Understand, Engage and Influence Consumer Behaviour to Maxim... (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Communicate in a Crisis: Understand, Engage and Influence Consumer Behaviour to Maximize Brand Trust

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: Kate Hartley

Forlag: Kogan Page Ltd

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Future-proof your crisis response plan using this clear-cut framework to mitigate, manage and respond to unpredictable rumours, scandals, crises and fake news.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Kogan Page Ltd
Forfatter Kate Hartley
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 03-08-2019
Første udgivelsesår 2019
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 256
Indbinding Paperback / softback
Forlag Kogan Page Ltd
Sideoplysninger 256 pages
Mål 159 x 234 x 15
ISBN-13 / EAN-13 9780749486501