Consumer Behavior and Culture: Consequences for Global Marketing and Advertising (Bog, Hardback, Engelsk) af Marieke de Mooij

Consumer Behavior and Culture: Consequences for Global Marketing and Advertising

(Bog, Hardback, Engelsk)
Forfatter: Marieke de Mooij

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Marieke de Mooij answers the fundamental questions about consumption in this new edition, using her own model of consumer behavior that integrates culture in the self, in personality and in people’s relationships with others.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag SAGE Publications Inc
Forfatter Marieke de Mooij
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgave 3 Revised edition
Udgivelsesdato 05-07-2019
Første udgivelsesår 2019
Originalsprog United States
Sideantal 472
Indbinding Hardback
Forlag SAGE Publications Inc
Sideoplysninger 472 pages
Mål 232 x 186
ISBN-13 / EAN-13 9781544318158