Cultural Intelligence for Marketers: Building an Inclusive Marketing Strategy (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Cultural Intelligence for Marketers: Building an Inclusive Marketing Strategy

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Forlag: Kogan Page Ltd

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Use advanced cultural insights to transform your marketing strategy and discover what you can do to make your process culturally intelligent and genuinely inclusive.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Kogan Page Ltd
Forfatter Anastasia Karklina (Senior Lead of Global Insights Gabriel
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 03-03-2024
Første udgivelsesår 2024
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 280
Indbinding Paperback / softback
Forlag Kogan Page Ltd
Sideoplysninger 280 pages
Mål 156 x 233 x 16
ISBN-13 / EAN-13 9781398614031