Digital Branding: A Complete Step-by-Step Guide to Strategy, Tactics, Tools and Measu... (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Digital Branding: A Complete Step-by-Step Guide to Strategy, Tactics, Tools and Measurement

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: Daniel Rowles

Forlag: Kogan Page Ltd

Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Take control of your brand's online presence with this bestselling guide that shows you how to plan, analyze, optimize and measure the tangible results of your digital campaigns.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Kogan Page Ltd
Forfatter Daniel Rowles
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave 3 Revised edition
Udgivelsesdato 03-01-2022
Første udgivelsesår 2022
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 232
Indbinding Paperback / softback
Forlag Kogan Page Ltd
Sideoplysninger 232 pages
Mål 156 x 233 x 15
ISBN-13 / EAN-13 9781398603189