Entrepreneurial Marketing and International New Ventures: Antecedents, Elements and O... (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Entrepreneurial Marketing and International New Ventures: Antecedents, Elements and Outcomes

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

The book investigates the entrepreneurial marketing (EM) concept within the broader discipline of international entrepreneurship.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 13-06-2022
Første udgivelsesår 2022
Serie Routledge Studies in Entrepreneurship
Illustrationer 18 Illustrations, black and white
Fagredaktør Izabela Kowalik
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 208
Indbinding Paperback / softback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 208 pages, 18 Illustrations, black and white
Mål 229 x 152
ISBN-13 / EAN-13 9781032336633