Formative Research in Social Marketing: Innovative Methods to Gain Consumer Insights (Bog, Hardback, Engelsk)

Formative Research in Social Marketing: Innovative Methods to Gain Consumer Insights

(Bog, Hardback, Engelsk)



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer Verlag, Singapore
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgave 1st ed. 2017
Udgivelsesdato 18-10-2016
Første udgivelsesår 2016
Illustrationer 10 Illustrations, black and white; VIII, 290 p. 10 illus.
Fagredaktør Krzysztof Kubacki, Sharyn Rundle-Thiele
Originalsprog Singapore
Sideantal 290
Indbinding Hardback
Forlag Springer Verlag, Singapore
Sideoplysninger 290 pages, 10 Illustrations, black and white; VIII, 290 p. 10 illus.
Mål 235 x 155
ISBN-13 / EAN-13 9789811018275