Forventes på lager: 09-05-2018
Bogen tager modtagerens perspektiv og giver tip til, hvordan du lærer at håndtere feedback uden at tage det personligt.
Nogle overskrifter er: - Formålet med kritik og feedback - Forskellen på kritik og feedback - Kommunikation er en udfordring
Om at modtage kritik - Ligheden mellem kritik og æbler - Det afgørende er ikke det, de siger, men den betydning du giver det - Kritik er udtryk for en observation - Når man får kritik man ikke har bedt om
Om at give feedback - Det du siger, siger mest om dig - Hvad er dit motiv - Kritik og feedback skal være håndgribeligt - Det som virker for mig - Når man får sendt en lort videre
| Forlag | Forlaget Pause |
| Forfatter | Maj Bjerre |
| Type | Lydbog |
| Format | zip_mp3 |
| Sprog | Dansk |
| Oplæser | Grete Tulinius |
| Udgave | 1. udgave |
| Udgivelsesdato | 09-05-2018 |
| Spilletid | 77 Minutter |
| Filtype | zip_mp3 |
| Filstørrelse | 55346 KB |
| Kopibeskyttelse | DigitalVandmaerkning |
| Datamining | Ikke tilladt |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788797044018 |