Global Marketing and Advertising: Understanding Cultural Paradoxes (Bog, Hardback, Engelsk) af Marieke de Mooij

Global Marketing and Advertising: Understanding Cultural Paradoxes

(Bog, Hardback, Engelsk)
Forfatter: Marieke de Mooij

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Packed with cultural, company, and country examples, this book offers a mix of theory and practical applications covering globalization, global branding strategies, classification models of culture, and the consequences of culture for all aspects of marketing communications.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag SAGE Publications Ltd
Forfatter Marieke de Mooij
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgave 6 Revised edition
Udgivelsesdato 09-11-2021
Første udgivelsesår 2021
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 528
Indbinding Hardback
Forlag SAGE Publications Ltd
Sideoplysninger 528 pages
Mål 232 x 186
ISBN-13 / EAN-13 9781529732498