Global Marketing: Understanding Marketing in a Globalized Business Environment (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Global Marketing: Understanding Marketing in a Globalized Business Environment

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: Helen Millward

Forlag: Kogan Page Ltd

Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Understand the interconnected nature of marketing and globalization and how consumerism, communications, brands, ethics and production work in an international market.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Kogan Page Ltd
Forfatter Helen Millward
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 03-03-2025
Første udgivelsesår 2025
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 288
Indbinding Paperback / softback
Forlag Kogan Page Ltd
Sideoplysninger 288 pages
Mål 240 x 171 x 21
ISBN-13 / EAN-13 9781398620094