Healthcare Relationship Marketing: Strategy, Design and Measurement (bog, hardback, engelsk)

Af: Ira J. Haimowitz


  • Forlag: Taylor & Francis Ltd
  • Format: Hardback
  • Type: Bog
  • Sprog: Engelsk
  • ISBN-13: 9780566092176
  • Udgivelsesdato: 28-03-2011
  • Første udgivelsesår: 2011
  • Originalsprog: United Kingdom
  • Sideantal: 260
  • Indbinding: Hardback
  • Forlag: Taylor & Francis Ltd
  • Sideoplysninger: 260 pages
  • Mål: 242 x 178 x 23

Levering inden jul: Kan ikke garanteres

Status: Mangler pt.

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

Offers a practical overview and resource guide for the design and measurement of pharmaceutical relationship marketing (RM) programs. This book is suitable for readers working in pharmaceutical marketing or sales and who may not have exposure to the particular disciplines of relationship marketing and direct response measurement and optimization.

Anmeldelser (0)