Information Marketing (Bog, Hardback, Engelsk) af Jennifer Rowley

Information Marketing

(Bog, Hardback, Engelsk)
Forfatter: Jennifer Rowley

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Explores the impact of globalisation, digitisation, connectivity and customisation in the information marketplace. This work includes themes such as: delivering the promise, e-service, self-service, customer relationships and value, partnerships and consortia through the value chain, product and service portfolios, and online user data collection.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Forfatter Jennifer Rowley
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgave 2 ed
Udgivelsesdato 28-06-2006
Første udgivelsesår 2006
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 244
Indbinding Hardback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 244 pages
Mål 236 x 164 x 19
ISBN-13 / EAN-13 9780754644132