International Strategic Marketing: A European Perspective (Bog, Hardback, Engelsk)

International Strategic Marketing: A European Perspective (Bog, Hardback, Engelsk)


  • Forlag: Taylor & Francis Ltd
  • Type: Bog
  • Format: Hardback
  • Sprog: Engelsk Sprog: Engelsk
  • ISBN-13: 9780415314169
  • Udgivelsesdato: 15-04-2004
  • Første udgivelsesår: 2004
  • Originalsprog: United Kingdom
  • Sideantal: 284
  • Indbinding: Hardback
  • Forlag: Taylor & Francis Ltd
  • Sideoplysninger: 284 pages
  • Mål: 246 x 189

Bemærk: Kan ikke leveres før jul

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder
  • Returret frem til d. 31.1.2024

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

This topical text expands upon existing international marketing theory and synthesizes it with colourful examples of relevant international marketing practice, drawing out key issues surrounding the role the EU plays in marketing.

Læsernes anmeldelser (0)