Knowledge-Based Marketing: The 21st Century Competitive Edge (Bog, Paperback / softback, Engelsk) af Ian Chaston

Knowledge-Based Marketing: The 21st Century Competitive Edge

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: Ian Chaston

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Show readers how to comprehend that knowledge can be utilized to underpin and enhance the marketing management function within organizations.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag SAGE Publications Inc
Forfatter Ian Chaston
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 07-04-2004
Første udgivelsesår 2004
Originalsprog United States
Sideantal 288
Indbinding Paperback / softback
Forlag SAGE Publications Inc
Sideoplysninger 288 pages
Mål 243 x 171 x 19
ISBN-13 / EAN-13 9781412900034