Luxury Brand and Art Collaborations: Postmodern Consumer Culture (Bog, Paperback / softback, Engelsk) af Federica Carlotto

Luxury Brand and Art Collaborations: Postmodern Consumer Culture

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: Federica Carlotto



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

The book explores luxury-art collaborations in the context of postmodern consumption, i.e. as a phenomenon deeply rooted in and emerging from the ways postmodern individuals value and consume objects, contents and ideas.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Forfatter Federica Carlotto
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 28-11-2025
Første udgivelsesår 2025
Serie Routledge Studies in Luxury Management
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 114
Indbinding Paperback / softback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 114 pages
Mål 216 x 138
ISBN-13 / EAN-13 9781032227719