Luxury Marketing: Develop Innovative Marketing Strategies for Luxury Brands (Bog, Paperback / softback, Engelsk) af Kent Le

Luxury Marketing: Develop Innovative Marketing Strategies for Luxury Brands

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: Kent Le

Forlag: Kogan Page Ltd

Bemærk: Kan ikke garanteres før jul. Se dato på varen.

Forventes på lager: 03-02-2026

Levering: Kan forudbestilles (Forventes d. 03-02-2026)

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Use this postgraduate textbook to gain an in-depth exploration of luxury marketing, focusing on cultural heritage, consumer behaviour and modern-day strategies that define this unique sector.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Kogan Page Ltd
Forfatter Kent Le
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 03-02-2026
Første udgivelsesår 2026
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 336
Indbinding Paperback / softback
Forlag Kogan Page Ltd
Sideoplysninger 336 pages
Mål 240 x 170 x 15
ISBN-13 / EAN-13 9781398624054