Managing Brands in 4D: Understanding Perceptual, Emotional, Social and Cultural Branding (Bog, Hardback, Engelsk)

Managing Brands in 4D: Understanding Perceptual, Emotional, Social and Cultural Branding

(Bog, Hardback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

The main value of this book is an organized and systematic approach to branding, supported by literature research, findings and practical implementation.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Emerald Publishing Limited
Forfatter Jacek (University of Minnesota Pogorzelski
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 14-06-2018
Første udgivelsesår 2018
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 248
Indbinding Hardback
Forlag Emerald Publishing Limited
Sideoplysninger 248 pages
Mål 230 x 160 x 19
ISBN-13 / EAN-13 9781787561038