Marketing for Social Change: How to Turn Purpose into Business and Social Impact (Bog, Hardback, Engelsk) af Kian Bakhtiari

Marketing for Social Change: How to Turn Purpose into Business and Social Impact

(Bog, Hardback, Engelsk)
Forfatter: Kian Bakhtiari



Forlag: Kogan Page Ltd

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Create positive change for both society and your business by embedding purpose into the heart of your brand's strategy.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Kogan Page Ltd
Forfatter Kian Bakhtiari
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 03-10-2024
Første udgivelsesår 2024
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 256
Indbinding Hardback
Forlag Kogan Page Ltd
Sideoplysninger 256 pages
Mål 234 x 156
ISBN-13 / EAN-13 9781398616868