Marketing Research with IBM® SPSS Statistics: A Practical Guide (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Marketing Research with IBM® SPSS Statistics: A Practical Guide

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfattere: Karine Charry, Kristof Coussement, Nathalie Demoulin, Nico Heuvinck

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

In an accessible and step by step approach, the authors show readers which statistical procedures to use in which particular situation and how to practically execute them using IBM® SPSS Statistics.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Forfattere Karine Charry, Kristof Coussement, Nathalie Demoulin, Nico Heuvinck
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 20-07-2016
Første udgivelsesår 2016
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 250
Indbinding Paperback / softback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 250 pages
Mål 247 x 175 x 30
ISBN-13 / EAN-13 9781472477453