Personlig kommunikation: 6 trin til god dialog på arbejdspladsen (Bog, Hæftet, Dansk) af Birgitte Sally

Personlig kommunikation: 6 trin til god dialog på arbejdspladsen

(Bog, Hæftet, Dansk)
Forfatter: Birgitte Sally

Nedsat pris! Personlig kommunikation: 6 trin til god dialog på arbejdspladsen


Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Vi går rundt og regner med, at alle andre mennesker er nærmest ligesom os selv. Og bliver meget forundrede eller sure og kede af det, når de reagerer på en helt anden måde, end vi selv ville have gjort. Personlig kommunikation giver input til, hvordan man kan kigge på sin egen kommunikation, så man ved, hvad man bringer med ind i samspillet med andre. Hvis man ikke ved, hvilke roller man indtager, kan man heller ikke ændre på dem. Man skal fx lære sin ”ømme tæer” at kende og blive bevidst om sine (oftest uformulerede) leveregler: Hvilke automatiske reaktioner har jeg i min kommunikation?   Bogen lægger også op til, at man får kigget på sig selv i forhold til de andre: kollegerne, medarbejderne, chefen … og lærer en at sætte rammer for kommunikation. Der er grundige fif og værktøjer til at underbygge kommunikationen med sin krop og stemme – og konkrete råd om, hvordan man får det mest hensigtsmæssige frem i situationen. Og værktøjer til at arbejde konstruktivt med konflikter, at give og modtage kritik, at håndtere sine følelser i kommunikationen og meget mere.   Personlig kommunikation hjælper til at få en god dialog på arbejdspladsen.

Læs anmeldelse fra borsen.dk.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Gyldendal Business
Forfatter Birgitte Sally
Type Bog
Format Hæftet
Sprog Dansk
Udgave 1. (05-03-2012)
Oplag 7. (10-09-2021)
Omslagsgrafiker Camilla Jørgensen
Illustrator Morten Voigt
Originalsprog Dansk
Sideantal 260
Indbinding Hæftet
Mål og vægt B: 141mm, H: 220mm, D: 22mm, Vægt: 430g
ISBN-13 / EAN-13 9788702116083