Policymaking for Citizen Behavior Change: A Social Marketing Approach (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Policymaking for Citizen Behavior Change: A Social Marketing Approach

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Forfatter Nancy R. (University of Washington Lee
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 22-08-2017
Første udgivelsesår 2017
Illustrationer 32 Tables, black and white; 3 Line drawings, black and white; 20 Halftones, black and white; 23 Illustrations, black and white
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 184
Indbinding Paperback / softback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 184 pages, 32 Tables, black and white; 3 Line drawings, black and white; 20 Halftones, black and whi
Mål 151 x 228 x 16
ISBN-13 / EAN-13 9781138696006