Principles of Marketing for a Digital Age (Bog, Hardback, Engelsk) af Tracy L. Tuten

Principles of Marketing for a Digital Age

(Bog, Hardback, Engelsk)
Forfatter: Tracy L. Tuten

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

From understanding markets, consumers and value to explaining the marketing mix and illustrating the roles of analytics, brand and customer experience today, this award-winning textbook introduces you to the essential concepts and tools for marketing in a digital age.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag SAGE Publications Ltd
Forfatter Tracy L. Tuten
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgave 2 Revised edition
Udgivelsesdato 27-12-2022
Første udgivelsesår 2022
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 496
Indbinding Hardback
Forlag SAGE Publications Ltd
Sideoplysninger 496 pages
Mål 252 x 195 x 33
ISBN-13 / EAN-13 9781529779806