Principles of Marketing for a Digital Age (Bog, Paperback / softback, Engelsk) af Tracy L. Tuten

Principles of Marketing for a Digital Age

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: Tracy L. Tuten

Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

From understanding markets, consumers and value to explaining the marketing mix and illustrating the roles of analytics, brand and customer experience today, this award-winning textbook introduces you to the essential concepts and tools for marketing in a digital age.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag SAGE Publications Ltd
Forfatter Tracy L. Tuten
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave 2 Revised edition
Udgivelsesdato 27-12-2022
Første udgivelsesår 2022
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 496
Indbinding Paperback / softback
Forlag SAGE Publications Ltd
Sideoplysninger 496 pages
Mål 189 x 245 x 31
ISBN-13 / EAN-13 9781529779790