Purposeful Brands: How Purpose and Sustainability Drive Brand Value and Positive Change (Bog, Hardback, Engelsk) af Sandy Skees

Purposeful Brands: How Purpose and Sustainability Drive Brand Value and Positive Change

(Bog, Hardback, Engelsk)
Forfatter: Sandy Skees

Forlag: Kogan Page Ltd

Bemærk: Kan ikke garanteres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Define and communicate an authentic brand purpose and close the say-do gap to drive growth, innovation and loyalty.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Kogan Page Ltd
Forfatter Sandy Skees
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 03-04-2023
Første udgivelsesår 2023
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 240
Indbinding Hardback
Forlag Kogan Page Ltd
Sideoplysninger 240 pages
Mål 445 x 156 x 16
ISBN-13 / EAN-13 9781398609853