Setting Agendas in Cultural Markets: Organizations, Creators, Experiences (Bog, Hardback, Engelsk) af Philemon Bantimaroudis

Setting Agendas in Cultural Markets: Organizations, Creators, Experiences

(Bog, Hardback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Forfatter Philemon Bantimaroudis
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 03-05-2017
Første udgivelsesår 2017
Serie Routledge Research in Communication Studies
Illustrationer 10 Tables, black and white; 1 Line drawings, black and white; 1 Illustrations, black and white
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 186
Indbinding Hardback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 186 pages, 10 Tables, black and white; 1 Line drawings, black and white; 1 Illustrations, black and
Mål 159 x 235 x 16
ISBN-13 / EAN-13 9781138944688