Setting Agendas in Cultural Markets: Organizations, Creators, Experiences (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Setting Agendas in Cultural Markets: Organizations, Creators, Experiences

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

This book draws on agenda setting theory to examine how cultural organizations relate to media in order to increase their visibility, valence, and eventually build their public image. Most organizations have a keen interest in their symbolic presence, as their media visibility influences public knowledge, perceptions and even behaviors. Diminish

Måske kunne nedenstående have interesse

Tilbehør til rejsen

Se vores udvalg af rejsetilbehør. Vi har bl.a. kuffertmærke, kuffertvægt og strømadapter.

Gå til rejsetilbehør

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Forfatter Philemon Bantimaroudis
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 10-12-2019
Første udgivelsesår 2019
Serie Routledge Research in Communication Studies
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 188
Indbinding Paperback / softback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 188 pages
Mål 229 x 152
ISBN-13 / EAN-13 9780367874803