Skab god kemi med dine kunder: oplevelsesøkonomi i detailhandlen (Bog, Hæftet, Dansk) af Anja Falk Gaede

Skab god kemi med dine kunder: oplevelsesøkonomi i detailhandlen

(Bog, Hæftet, Dansk)
Forfatter: Anja Falk Gaede

  • Serietitel: ExCITe-serien
  • Sideantal: 173
  • Dato for udgivelse: 12-1-2009
  • Udgivelse: 1. udgave, 2008.
  • Nr. i serien: Bind: 6,
  • Redaktion: Christian Jantzen, Tove Arendt Rasmussen
  • Illustrationsangivelser: ill. i farver
  • Ophavsangivelse: Anja Falk Gaede
  • År for denne udgave: 2008
  • Første udgivelsesår: 2008
  • Originalsprog: Dansk
  • Udgave: 1
  • Oplag: 1

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Oplevelsesøkonomien er tidens buzzword, som mange brancher gerne vil have kendskab til og drage nytte af. Detailhandlen ikke mindst. I denne bog undersøges mulighederne inden for oplevelsesøkonomi i detailhandlen og konklusionen er klar. Det handler om at skabe god kemi med kunden.
I bogen beskrives konkrete cases og sociologiske og psykologiske teorier bringes i spil i forhold til modebutikker med henblik på at vise, hvordan detailhandlen kan forbedre kundens shoppingoplevelse. Undervejs besvares spørgsmål som: Hvad skal butikken fokusere på for at skabe det rette købsfremmende miljø, og hvad er det egentlig, der påvirker forbrugernes køb?
Skab god kemi med dine kunder - Oplevelsesøkonomi i detailhandlen baserer sine pointer på både kvalitative og kvantitative undersøgelser og sætter resultaterne under lup i forhold til den nyeste teori inden for oplevelser, detailhandel og diskursanalyse.
Keywords: Shopping, forbrug, æstetik, oplevelse(r) og oplevelsesøkonomi, mode, detailhandel, kunderelationer, livsstil, butiksindretning, diskursanalyse og kommunikation.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Aalborg Universitetsforlag
Forfatter Anja Falk Gaede
Type Bog
Format Hæftet
Sprog Dansk
Reference ingen