Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Forventes på lager: 12-01-2009
Oplevelsesøkonomien er tidens buzzword, som mange brancher gerne vil have kendskab til og drage nytte af. Detailhandlen ikke mindst. I denne bog undersøges mulighederne inden for oplevelsesøkonomi i detailhandlen og konklusionen er klar. Det handler om at skabe god kemi med kunden.I bogen beskrives konkrete cases og sociologiske og psykologiske teorier bringes i spil i forhold til modebutikker med henblik på at vise, hvordan detailhandlen kan forbedre kundens shoppingoplevelse. Undervejs besvares spørgsmål som: Hvad skal butikken fokusere på for at skabe det rette købsfremmende miljø, og hvad er det egentlig, der påvirker forbrugernes køb?Skab god kemi med dine kunder - Oplevelsesøkonomi i detailhandlen baserer sine pointer på både kvalitative og kvantitative undersøgelser og sætter resultaterne under lup i forhold til den nyeste teori inden for oplevelser, detailhandel og diskursanalyse.Keywords: Shopping, forbrug, æstetik, oplevelse(r) og oplevelsesøkonomi, mode, detailhandel, kunderelationer, livsstil, butiksindretning, diskursanalyse og kommunikation.
| Forlag | Aalborg Universitetsforlag |
| Forfatter | Anja Falk Gaede |
| Type | Bog |
| Format | Paperback |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | 1. (12-01-2009) |
| Oplag | 1. (12-01-2009) |
| Første udgivelsesår | 2008 |
| Serie | ExCITe-serien |
| Fagredaktør | Christian Jantzen, Tove Arendt Rasmussen |
| Originalsprog | Dansk |
| Sideantal | 173 |
| Indbinding | Paperback |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788773079324 |