Skab god kemi med dine kunder: oplevelsesøkonomi i detailhandlen (Bog, Paperback, Dansk) af Anja Falk Gaede

Skab god kemi med dine kunder: oplevelsesøkonomi i detailhandlen

(Bog, Paperback, Dansk)
Forfatter: Anja Falk Gaede

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Oplevelsesøkonomien er tidens buzzword, som mange brancher gerne vil have kendskab til og drage nytte af. Detailhandlen ikke mindst. I denne bog undersøges mulighederne inden for oplevelsesøkonomi i detailhandlen og konklusionen er klar. Det handler om at skabe god kemi med kunden.I bogen beskrives konkrete cases og sociologiske og psykologiske teorier bringes i spil i forhold til modebutikker med henblik på at vise, hvordan detailhandlen kan forbedre kundens shoppingoplevelse. Undervejs besvares spørgsmål som: Hvad skal butikken fokusere på for at skabe det rette købsfremmende miljø, og hvad er det egentlig, der påvirker forbrugernes køb?Skab god kemi med dine kunder - Oplevelsesøkonomi i detailhandlen baserer sine pointer på både kvalitative og kvantitative undersøgelser og sætter resultaterne under lup i forhold til den nyeste teori inden for oplevelser, detailhandel og diskursanalyse.Keywords: Shopping, forbrug, æstetik, oplevelse(r) og oplevelsesøkonomi, mode, detailhandel, kunderelationer, livsstil, butiksindretning, diskursanalyse og kommunikation.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Aalborg Universitetsforlag
Forfatter Anja Falk Gaede
Type Bog
Format Paperback
Sprog Dansk
Udgave 1. (12-01-2009)
Oplag 1. (12-01-2009)
Første udgivelsesår 2008
Serie ExCITe-serien
Fagredaktør Christian Jantzen, Tove Arendt Rasmussen
Originalsprog Dansk
Sideantal 173
Indbinding Paperback
ISBN-13 / EAN-13 9788773079324