Stand-out Marketing: How to Differentiate Your Organization in a Sea of Sameness (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Stand-out Marketing: How to Differentiate Your Organization in a Sea of Sameness

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfattere: Dr Simon Kelly, Dr Paul Johnston, Stacey Danheiser

Forlag: Kogan Page Ltd

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Presents original research documenting the size and nature of the 'sea of sameness' customers face, and delivers a framework of strategic marketing competencies to help organizations differentiate themselves and deliver value.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Kogan Page Ltd
Forfattere Dr Simon Kelly, Dr Paul Johnston, Stacey Danheiser
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 03-12-2020
Første udgivelsesår 2020
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 264
Indbinding Paperback / softback
Forlag Kogan Page Ltd
Sideoplysninger 264 pages
Mål 156 x 232 x 18
ISBN-13 / EAN-13 9781789664829