Strategic Content Marketing: Creating Effective Content in Practice (Bog, Hardback, Engelsk) af Dan Farkas

Strategic Content Marketing: Creating Effective Content in Practice

(Bog, Hardback, Engelsk)
Forfattere: Dan Farkas, Rebecca Geier

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Strategic Content Marketing offers a comprehensive guide to plan, create, implement and analyse an effective content marketing strategy in practice.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Forfattere Dan Farkas, Rebecca Geier
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 08-01-2024
Første udgivelsesår 2024
Illustrationer 2 Tables, black and white; 54 Line drawings, black and white; 28 Halftones, black and white; 82 Illustrations, black and white
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 266
Indbinding Hardback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 266 pages, 2 Tables, black and white; 54 Line drawings, black and white; 28 Halftones, black and whi
Mål 246 x 174
ISBN-13 / EAN-13 9781032438498