Strategic Marketing for High Technology Products: An Integrated Approach (Bog, Hardback, Engelsk)

Strategic Marketing for High Technology Products: An Integrated Approach

(Bog, Hardback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Forfatter Thomas (Democritus University of Thrace Fotiadis
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 01-05-2018
Første udgivelsesår 2018
Serie Routledge Studies in Innovation, Organizations and Technology
Illustrationer 3 Tables, black and white; 41 Illustrations, black and white
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 194
Indbinding Hardback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 194 pages, 3 Tables, black and white; 41 Illustrations, black and white
Mål 241 x 161 x 18
ISBN-13 / EAN-13 9781138559288