Sustainable Marketing Strategies: Principles and Practices for Responsible and Ethica... (Bog, Hardback, Engelsk)

Sustainable Marketing Strategies: Principles and Practices for Responsible and Ethical Marketing

(Bog, Hardback, Engelsk)
Forfatter: Gillian Wilson



Forlag: Kogan Page Ltd

Bemærk: Kan ikke garanteres før jul. Se dato på varen.

Forventes på lager: 03-02-2026

Levering: Kan forudbestilles (Forventes d. 03-02-2026)

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

With this postgraduate textbook, learn how to critically analyse how sustainable a company's communications and brand is, and how to create a sustainable marketing plan.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Kogan Page Ltd
Forfatter Gillian Wilson
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 03-11-2026
Første udgivelsesår 2026
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 336
Indbinding Hardback
Forlag Kogan Page Ltd
Sideoplysninger 336 pages
Mål 234 x 156
ISBN-13 / EAN-13 9781398622654